fredag 20 mars 2015

I want you to know that I'm all yours, you and me run the same course

Wadduuuup peeeeeps! Livet leker och jag schteker. Nej men herregud vad jag känner mig på topp och har gjort det de senaste dagarna. Kan helt klart vara för att solen och våren snart är kommen. Love love love allt som har med Sveriges vår att göra. Bara att kunna gå ut på balkongen utan att hämna i Mordors brinnande eldar (fast tvärtom klimat) är ett lyckorus i sig.

Har ju inte skrivit på jättelänge och det är nog ingen som följer upp direkt i den här bloggen så kommer bara att skriva av mig lite random saker som är och känns just nu.


  1. Fick underkänt på ett prov i Medier, lag och rätt vilket först kändes helt sjukt för svarade rätt på alla frågor men tydligen inte för ingående (?). Trodde att det skulle kännas värre än vad det gör nu men tror att den här pressen som nu helt plötsligt sattes på mig att jag måste plugga igen till provet och klara det fick mig ur en "inte så ambitiös"-bubbla.
  2. Har bokat en resa ner till Lund över valborg och är så himla superduper taggad på att träffa alla fina vänner och rocka loss i solen hela dagen. Markus har även två cyklar som jag får välja mellan att ha som min under hela min vistelse (onsdag-lördag).
  3. Har varit jätteduktig och produktiv idag för har börjat på min hemtenta i Kommunikationsteori och analys. Har läst igenom saker som tog runt två-tre timmar utan att tappa fokus. Snacka om fokuserat va!
  4. Har blivit medlem på två olika dejtingsidor. Nu ska haffa gäris för är så jävla trött på patriarkatet plus att tjejer är mycket mer trevliga och attraktiva en killar (gaaaaay).
  5. Selena Gomez är jättebra och gullig och lyssnar på henne hela tiden nu om inte Ed Sheeran spelas.
  6. Jag och Karin har skaffat en Youtube-kanal. Om ni vill vet mer om den kan ni bara youtuba på Tagen i kragen för det är precis vad vår kanal heter.
Japp det jag kände eller ville dela med mig hamnade alltså i sex (heheh sex) punkter och det var ju bra eftersom jag gillar att ha lite struktur över mina tankar.

Ha en trevlig helg alla som läser detta!!! Puss

1 kommentar:

Balarin sa...

hehe kul att du tyckte de va kul med sex punkter