söndag 8 mars 2015

Jag bryr mig men det går inte

Ett tag sen jag skrev. Glömmer bort att jag har denna blogg ibland... Känns kanske inte så smart egentligen att ha denna och skriva ner om ens liv eftersom att allt man publicerar på nätet lagras. Jaja ibland kan det faktiskt vara skönt att skriva av sig och att det inte blir allt för påhoppande och känsligt som det blir när man skriver i en dagbok.

Känner mig väldigt hsp-ig. Kan börja gråta för sådana fruktansvärt små saker. Blir liksom gråtig av att någon ser glad ut på tv. Tror att det är för att mycket saker händer i mitt huvud just nu. Har börjat ta upp kontakten med en person som betytt mycket för mig. Dock vet jag nu att det inte kommer fungera att vi kan umgås. Det får mig att bli väldigt gråtig. Tänker dock att det kanske är såhär det ska vara i livet. Att när relationer tar slut så tar de slut och det finns inget man kan göra för att få det att bli bättre. Det är bara så synd...

Kan även meddela att jag fått en dille på Ed Sheeran. Fruktansvärt bra är han och det blir man ju också gråtig av. Herregud. Tänkte skriva "vad är det med mig?" men det är såhär jag är och det är nog såhär jag alltid kommer att vara.

Jag bryr mig så mycket om människor. Jag vill att alla ska må bra och att det alltid ska vara så. Hatar att såra människor.............. Och när man gör det, känns det så fruktansvärt tungt i bröstet.

Ed Sheeran - Wake me up



Inga kommentarer: