måndag 5 december 2011

Proooob...ebly hehe

Halloooo! Var ett tag sen man skrev av sig lite men det har inte hänt så mycket på senaste tiden att skriva om. Just idag kändes det dock som en bra dag att summera och bara skriva lite. Mina största problem i livet just nu är att jag inte har särskilt många problem. Detta leder dock inte till något positivt. Vad ska jag nu ha att klaga på eller ta itu med? Så istället tar jag lite småsaker jag inte skulle stört mig på annars och gör dessa till problem. Till exempel, mitt ljud när jag får sms är helt åt skogen, mina iPhone bilder går inte att vända på datorn och att jag får ny tvätt att lägga in i garderoben varje dag. Ja oj vilka jädra probs men what to do... Ni kan i alla fall få några enstaka bilder på vad jag sysslar med under dagarna, bara för att liksom. Ooooooo nu såg jag att de vände sig av sig själv, LML!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: