måndag 19 januari 2015

Någon slags känsla

Lider av någon slags ångest. Så måste det vara i alla fall för känner mig så himla nere och likgiltig och allt sånt därnt dåligt man kan känna sig. Blir irriterad på minsta lilla saker känns det som och enda gången jag känner mig halvt fri är på gymmet. Det är ju tur det att man kan koppla av när man tränar. Lite win win situation helt enkelt.

Får panik över att kul folk umgås i min klass för jag själv umgås inte med så roligt folk. Fast de kanske inte är så roliga ens för jag känner de ju inte, vet bara inte riktigt hur jag ska te mig till hela skolsituationen. Borde gå ut på mer barrundor med de för har aldrig varit ute på en enda och då får jag väl skylla mig själv antar jag.

Idag har jag tagit tag i en väldigt bra sak i mitt liv men den kommer inte att uttalas här. Nu ska jag nog äta korv med bröd för det är så himla gott.

Ses när vi ses!

Inga kommentarer: