tisdag 4 november 2014

Guess who's back!

Hej bloggen! Har inte varit här sen studentens tider då livet tog tag i en med stormvindar. Nu känner jag dock att jag vill blogga igen. Lite för mig själv (hoppas ingen annan läser) och även lite i förbyggande syfte då det kan vara bra att öva det svenska språket och få upp ett bra flow i skrivandet.

Hmmm var ska jag börja då? Sedan studenten har allt ändrats EXTREMT mycket. Detta är livet (med betoning på livet) jag lever i. Har lärt mig så mycket om mig själv och även hur världen fungerar. Har bott i Australien, jobbat på Espresso House och pluggat statsvetenskap i Lund. Har haft flickvän också. YOLO. Sjuk kombo om jag får säga det själv. VEM ÄR JAG?!?!

Nä men kommer nog inte skriva så mycket i denna men som sagt så kan man ju få ångestanfall och behöva skriva av sig. Man kan ju även vilja vara svart och svår och lägga upp texter som en (jag) brukar pyssla ihop i hopplöshetens ovetande stunder.

Inga kommentarer: