lördag 4 februari 2012

Blablablablaaaaaaaaaaaa

Blablablablaaaaaaaaaaaa jag är kär i Justin Bieber och imorgon åker jag till Åre för att swagga sönder i backen. Så fixar och trixar jag även lite med iPoden och har en sån där känsla i magen som man bara får ibland. Oooomg känner mig som på smååå lättaaa moooln. Längtar så sjukligt mycket till Australien och även den dagen jag och Justin kommer ha sexual intercourse. Jag lär spy på honom. För det är så mycket jag älskar honom. JAG ÄLSKAR JUSTIN! Fattar inte att folk inte pratar mer om sina pojkvänner för jag pratar ju om JB heeeela tiden. Finns så himla mycket att säga och nu börjar jag nästan gråta. Japp jag kommer spy och gråta på honom!
Nu får ni alla ha en sån trevlig vecka utan mig och mitt tjat om den jag älskar mest och som jag aldrig lär få träffa. Hejsvejs!

Inga kommentarer: