lördag 13 augusti 2011

Vet inte var jag ska börja. Allt känns bara så overkligt. Ändå kan det inte bli mer verkligt. Skolan börjar om åtta dagar och jag har precis anlänt hem från Rhodos. Min sista resa för sommaren. Mitt allra sista sommarlov. Ett sommarlov som är på väg till sitt slut.
     Om exakt åtta dagar sitter jag i skolbänken och det som har varit kommer bara att kännas mer och mer overkligt. Vad jag har upplevt under juni, juli och augusti kommer tillslut kännas som en svag dröm. En dröm som har varit sjukt underbar. Segling i Grekland, Peace and Love, Öland, Emmaboda och Rhodos. Kan man begära mer? Tror knappt det. Fan vad man kommer känna sig ensam. Då ska jag försöka tänka tillbaka på sommaren 2011. Försöka att minnas den overkligt fina sommaren jag har spenderat med mina allra bästa. Tack som fan för allt! Ni gör min dag.

Inga kommentarer: