måndag 3 januari 2011

Året 2010

Januari - Fortsatte gymma på Friskis och Svettis, umgicks med gamla gänget som vanligt, min skola blev skolmassakerhotad, jag hade blont hår, började fika på Café 60

Februari - Magnus kom hem från Asien, spenderade alla hjärtans dag med Minna, var i Norge på skidsemester, snöoväder

Mars - Pappa och jag drog igång en "inte äta godis tävling", min mobil gick sönder (haft lånemobil sen dess), åkte till Rom med pappa, jag och Karin hade tisdagskul
  

April - Första grillningen utomhus, köpte mina fuckade Gul och Blå jeans, våren började komma, bokade Peace and Love, valborg i Nacka

Maj - Längtade till sommarlovet, började chilla ute på rasterna, såg The Last Song för första gången, Siri fick en lillebror, hade picknick på Djurgården, Magnus flyttade till Malta

Juni - Sommarlov, Skansen med Minna, Venedig med mamma och TT, födelsedag, Gröna Lund, Peace and Love
  

Juli - Festade galet hela nätterna, Minnas land, åkte och seglade på Karins båt i Grekland, Emmalilla åkte iväg

Augusti - Gänget splittrades, cykelturer i natten, färgade håret brunt, Siris land, mysiga gratisfikor med Minna, började tvåan, började på kickboxning


September - Malta bokades, Hoffmaestro på Grönan, skolans fotbollsmatch, nollning, införde kortspelandet i skolan, Karin och Minna fyllde år, införde traditionsfika (som inte varade länge)

Oktober - Siri fyllde år, tjejmiddagar, träffade en gammal flamma
  
November -  Hälsade på Magnus med Minna, Annas texmex party, hade det kul i skolan

December - Hade mer kul i skolan, spelade hockey, var på musikalen We will rock you med pappa, Vietnam

2 kommentarer:

din goding ihihihihih sa...

blev nästan lite ledsen i ögat, trodde inte jag var med på någon bild men sen kom jag i november under solen i hörnet

din goding ihihihihih sa...

blev nästan lite ledsen i ögat, trodde inte jag var med på någon bild men sen kom jag i november under solen i hörnet